DigitalPR

Publiceras av

Deeped

Beskrivning: Creative planner och sociala mediestrateg på Strandh.DigitalPR (digitalpr.se) och sajten om allt det andra: deepedition.com.

Ort: Borlänge

Mina favoritbloggar:

> AdLand
Motivering: Åsk aka dabitch är min digitala mor, min reklamsyster och tja... om vi säger så här: det finns ingen som jag har så mycket att tacka för som henne. Och Adland. *bork bork*
> As Good as it gets
Motivering: En darling i branschen och i bloggosfären.
> Innan du fanns
Motivering: fd DVIJDVS. Ju.
> Lotten Bergman
Motivering: Hello det är ju Lotten liksom...

[Välj som favorit!]

DigitalPR

Sociala medier och planning

We are in the middle of a conversation revolution.
URL: http://digitalpr.se
Atom/RSS: Atom/RSS
Bloggen startade: januari, 2009
Ort: Borlänge
Proffs/privat: Proffs
Kategori(er):
OBS: Mycket länkad blog:
Denna blogg är med på topplistan över de mest länkade bloggarna på Bloggportalen.
Placering, IT och bloggande:24
Placering, Journalister och media:39
Placering, Reklam och PR:12

[Anmäl presentationen som olämplig]

Nypublicerade inlägg från denna blogg

Vad är en digital folklighet? Ta reda på det på Internetdagarna 2014

PUBLICERAT: 2014-10-27, kl: 07:30
"På årets Internetdagarna 24-25 november som anordnas av .SE, stiftelsen för svensk internetinfrastruktur, kommer jag att hålla i ett spår under tisdagen 25 november som fått namnet Den Digitala Folkligheten. Med ett antal intressanta talare och ..."

Apropå det här med minstrar och sociala medier

PUBLICERAT: 2014-10-26, kl: 22:36
"Dagens granskning av nya regeringens närvaro i sociala medier har blivit en liten buzz. Bra skrivet av både @jocke här, av @ulfbjereld här och @britstakston som har gjort en egen ingående granskning innan SvD. Själv tycker jag det är sorgligt att inte ..."

Ska man radera sin Facebooksida?

PUBLICERAT: 2014-10-15, kl: 18:20
"Det generella svaret skulle jag säga ändå är nej men precis som att arbete med sociala medier idag blir mer och mer komplext – och därmed kräver mer av den som ska göra det – så positionerar sig kanalerna mer och mer. Vilket gör att företag behöver vara ..."