Beskrivning:
Mrs Forsberg, blivande sportjournalist och ekvilibrist. Jag är oerhört framgångsrik, snäll, smart, charmig, duktig och underbar. Men framförallt är jag blygsam. Allt som står i den här bloggen är givetvis helt seriöst på alla sätt och vis och inte på något vis ironiskt skrivet. Ekvilibrist då? Ekvilibrist betyder lindansare eller balanskonstnär. "Du är väl ingen balanskonstnär?" Jo, det är jag. Jag balanserar mitt humör.
Mrs. Forsberg, blivande sportjournalist och ekvilibrist
Tjej med ett hjärta i färgerna rött, vitt och grönt och som sedan barnsben avgudat Kung Peter Forsberg. Denne magiske hockeyspelare är för evigt satt på piedestal och förutom hyllningar till The God innehåller också bloggen diverse hockeyreleterat samt mer eller mindre icke hockeyreleterade ämnen. Allt skrivet med en stor dos självironi och förkärlek till roliga citat och ironi. URL:
http://mrsforsberg.blogg.se/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2007 Ort:
Sundsvall Proffs/privat:
Privat
Mrs. Forsberg, blivande sportjournalist och ekvilibrist
Tjej med ett hjärta i färgerna rött, vitt och grönt och som sedan barnsben avgudat Kung Peter Forsberg. Denne magiske hockeyspelare är för evigt satt på piedestal och förutom hyllningar till The God innehåller också bloggen diverse hockeyreleterat och då främst MODO Hockey, Colorado Avalanche och Philadelphia Flyers samt mer eller mindre icke hockeyreleterade ämnen. Allt skrivet med en stor dos självironi och förkärlek till roliga citat och ironi. "Me, Myself and I" är mottot nummer ett, tillsammans med "Never quit, never lie, never apologize" som hängt med tillsammans med en av uppväxtens viktigaste påverkan: Familjen Macahan.
***Min gamla blogg***
URL:
http://remrem.blogg.se/morran/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2006 Ort:
Sundsvall Proffs/privat:
Privat