Beskrivning:
Jag är den jordnära bonnungen från landet som helst av allt får utlopp för min kreativitet både i köket, inom musiken på många vis och även inom nya utmaningar. Just nu läser jag ett spets-estetisk program med inriktning musik på gymnasiet där man kombinerar nytta med nöje!
I bloggen får man följa bonden som hamnade i stan tack vare sin estetiska sida. En 17-årig försigkommen tjej som med både humor och allvar skriver om alla de vitt skilda järn hon har i elden. Allt från att mjölka kor och mata grisar till konserter på konserthuset och det estetiska livet på spetsutbildningen i gymnaiseskolan.
"Man behöver inte välja" beskriver hennes personlighet väl. URL:
http://bonnbonan.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2010 Ort:
Stav Proffs/privat:
Privat
"Det blåser i princip storm ute idag och dessutom regnar det. Jag är lite småtrött efter en riktigt härlig gårdagskväll med vänner och vin i Söderfors och hänger i soffan med en kaffekopp i handen framför brasan som sprakar. Rena rama höst-feelingen."
"Fredagen för en och en halv vecka sedan hämtade jag lillkusin (som inte är så liten längre) i skolan och hon hängde hos mig hela eftermiddagen. Vi planterade ut purjolök, satte vitlök och grejade i växthuset. Det växer så det knakar där ute nu, även om ..."
"Idag har det kikat in himla många nya ansikten här, tack vare att min kära vedhylla legat på blogg.se-sidan hela dagen. Kul! Jag tackar och bockar ödmjukast och hoppas att ni trivs och vill stanna :) Välkomna! Nu på kvällskvisten när yttertemperaturen ..."