Beskrivning:
Vi är ett lyckligt gift par sen 2006 som skriver om vår vardag med våra barn Sanna och William födda 090101 (tvillingar alltså) och Janiina född 120120.
Sargit talar finska med barnen medan M-P talar svenska, med förhoppning att barnen blir tvåspråkiga. Vi lever ett aktivt och socialt liv och försöker få tiden att räcka till både barn, varandra, intressen och hemmet utöver jobben.
Vi skriver om vår vardag med våra barn Sanna och William födda 090101 (tvillingar alltså) och Janiina född 120120. URL:
http://www.sargitochmp.blogspot.com Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2009 Ort:
Märsta Proffs/privat:
Privat
"Påsken är över sen en tid, den tillbringade vi i Umeå hos barnens farmor. En härlig vecka för oss, vi föräldrar slapp ju kliva upp med barnen då farmor tog hand om frukostserveringen. Det tackar vi för! Blev biobesök för nästan hela familjen, dock inte ..."
"Oj, vart ska jag börja... Ett år går fort, jag har inte känt lust eller haft tid för den delen att sitta vid datorn hemma alls. Kan räkna på en hands fingrar på hur ofta datorn kommit fram sista året. jag har inte ens tömt bilder från mobilen eller ..."
"I helgen som var började med att jag var ute med kollegorna på fredag kväll, vi var på Golden hits för att tacka av en kollega som ska bli pensionär. Så himla kul ställe o kanon show! Jag kom hem först närmare 01.30 så gissa om jag var trött då Sanna ..."