Beskrivning:
Jag är en galet stolt tre-barnsmamma till de finaste busungarna Thristan - 7 år, Thexas - 5 år år och vår minsting Thiara, 1 år. I bloggen skriver jag om vårat liv, som inte alls blev som det var tänkt, men som nu har rett upp sig och blivit underbart!
Jag är en galet stolt trebarnsmamma till de finaste pojkarna Thristan, 7 år och Thexas, 5 år och prinsessan Thiara, 1 år. I bloggen skriver jag om vårat liv, som inte alls blev som det var tänkt, men som nu har rett upp sig och blivit underbart! URL:
http://hannarunesdotter.vimedbarn.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2010 Ort:
Katrineholm Proffs/privat:
Privat
"Ush jag tycker att barn inte borde få äta bajs när dom är så unga. Barn borde få smaka bajs när dom är ungefär 13 år men smaka som t.e.x. alchol. Barn borde få äta bajs när dom har fyllt 18 ..."