På bloggen får ni följa mitt liv som tonårstjej, vardag och händelser, musiken som jag lever och dör för, min passion för fotografering och allt annat mellan himmel och jord. URL:
http://highpulse.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2010 Ort:
Simrishamn Proffs/privat:
Privat
"... foto - jagkamera - nikon d90...så låter det om och om i mina högtalare just nu. Jag är helt fast i låten "the geeks were right", den är udda och underbar! Om ni undrar över bilden ovanför klickade jag till mig igår innan allt drog igår - & jag löööve ..."
"Så. Då var det sociala "över", eller i alla fall i sällskapsväg. Har precis firat syrrans födelsedag med familjen, hennes kille och några av hennes vänner. Det var jätte trevligt! Fast jag förväntade mig faktiskt mer i fotoväg, men man kan ju inte få ..."
"Hemma efter en skoldag som gått otroligt snabbt!Skrev precis ikke godkännt på ett spanska test men är lika glad för det - nananana. Är mega taggad på livet och glädjet lysser upp mitt liv. Extremt överskott på energi är något som jag också är bennägen ..."