Beskrivning:
Ovanligt vanlig 30-nånting högskolestuderande kvinna, maka och mamma. Älskar färger men upptäcker att jag alltid halkar tillbaka i den gråskala som är livet.
Det som ger mitt liv färg är min man och mina barn, mina vänner och mina fritidsintressen.
"Min tanke med mina gåshudsvarningar har aldrig varit att lägga ut låtar där jag får gåshud inte så mycket av själva åten som av vad den innebär för mig. Den här… Den kan jag trots att den inte direkt är dagsfärsk fortfarande inte lyssna på utan att få ..."
"Goda vänner kommer hit i eftermiddag för att träffa Dexter och för att fika, så jag tänkte jag skulle baka något gott. Efter lite surfande föll valet på en av de sex finalisterna i (det nu avgjorda) Kladdkake-SM. Jag handlade det som krävdes, slängde ..."
"Det har kommit en decimeter snö i natt. Det är den fjortonde april. Det är helt j*la vansinnigt vad less jag är på snö just nu! Jag vill ha VÅR VÅR VÅR!!! Läs även andra bloggares åsikter om snö , väder , ..."