Bloggportalen.se - Svensk bloggportal - Din guide till den svenska bloggvärlden
Registrera din blogg!
 
  • START
  • OM
  • SÖK
  • GEOGRAFISKT
  • PRESENTERA BLOGG
  • Loggain LOGIN
  • Pinga bloggportalen.se PINGA

Livet i gråskala

Publiceras av

Svart & Vitt

Visa original
Beskrivning: Ovanligt vanlig 30-nånting högskolestuderande kvinna, maka och mamma. Älskar färger men upptäcker att jag alltid halkar tillbaka i den gråskala som är livet. Det som ger mitt liv färg är min man och mina barn, mina vänner och mina fritidsintressen.

E-post: livet_i_graskala@hotmail.com

[Välj som favorit!]

Livet i gråskala

Visa original

Livet i gråskala - med många färgklickar.

Allt som rör sig innanför och utanför mitt huvud.
URL: http://livetigraskala.wordpress.com/
Atom/RSS: Atom/RSS
Bloggen startade: januari, 2007
Proffs/privat: Privat
Kategori(er):
Litteratur och skrivande > Allmänt och övrigt
Mat och dryck > Allmänt och övrigt
Mat och dryck > Recept, allmänt
Vardagsbetraktelser > Ingen ålder
1 bloggare har valt denna blogg som en av sina favoritbloggar:
> BARBAKVINNA

[Anmäl presentationen som olämplig]

Nypublicerade inlägg från denna blogg

gåshudsvarning 44

URL: http://livetigraskala.wordpress.com/2010/01/13/gashudsvarning-44/
BLOGG: Livet i gråskala - avSvart & Vitt
PUBLICERAT: 2010-01-13 08:08
"Min tanke med mina gåshudsvarningar har aldrig varit att lägga ut låtar där jag får gåshud inte så mycket av själva åten som av vad den innebär för mig. Den här… Den kan jag trots att den inte direkt är dagsfärsk fortfarande inte lyssna på utan att få ..."

Läs först, baka sen!

URL: http://livetigraskala.wordpress.com/2008/10/12/las-forst-baka-sen/
BLOGG: Livet i gråskala - avSvart & Vitt
PUBLICERAT: 2008-10-12 12:07
"Goda vänner kommer hit i eftermiddag för att träffa Dexter och för att fika, så jag tänkte jag skulle baka något gott. Efter lite surfande föll valet på en av de sex finalisterna i (det nu avgjorda) Kladdkake-SM. Jag handlade det som krävdes, slängde ..."

Men nog är det väl själva f*n!

URL: http://livetigraskala.wordpress.com/2008/04/14/men-nog-ar-det-val-sjalva-fn/
BLOGG: Livet i gråskala - avSvart & Vitt
PUBLICERAT: 2008-04-14 08:10
"Det har kommit en decimeter snö i natt. Det är den fjortonde april. Det är helt j*la vansinnigt vad less jag är på snö just nu! Jag vill ha VÅR VÅR VÅR!!! Läs även andra bloggares åsikter om snö , väder , ..."


© BLOGGPORTALEN.SE 2026   Om cookies
Powered by Cure Media - Influencer Marketing
 
Sponsored by Bentara - Förlovningsringar