Motto: Allt är en tävling, när jag vinner. I annat fall är det viktigaste att delta.
Är ödmjuk men tycker det är lite knepigt när jag är så himla bra på saker och ting. Skrev jag bra? Korrigera genast till bäst. URL:
http://herregudrunn.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
augusti, 2009 Ort:
Jönköping Proffs/privat:
Privat