Beskrivning:
En kvinna i slutet av 30, med många tankar och välsmort munläder...Virrar ofta bort mig i allt jag vill berätta. Har lyckats få 3 barn på 4 år. En ängel född 2006, en dotter född 2008 och en son född 2010. Maken har en son sedan långt tillbaka som är den härligaste bonus man kan få. Umgås med familj och vänner, ser på film och läser böcker...eller försöker hinna med det iallafall. Välkommen!
Ålder:
56 Ort:
Stockholm
En kvinna i mitten av 30, med många tankar och välsmort munläder...Virrar ofta bort mig i allt jag vill berätta. Har lyckats få 3 barn på 4 år. En ängel född 2006, en dotter född 2008 och en son född 2010. Maken har en son sedan långt tillbaka som är den härligaste bonus man kan få. Umgås med familj och vänner, ser på film och läser böcker...eller försöker hinna med det iallafall. Välkommen!
URL:
http://ytterligare.blogspot.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
september, 2010 Ort:
Stockholm Proffs/privat:
Privat
"Jag och sonen skulle passa på att ha en mor/son-kväll medan storasyster är på Bowlingkalas. Han ville gå på restaurang så det gjorde vi. Först babblade han på och vi hade riktigt roligt men när det var dags att gå blev han plötsligt väldigt lugn och ..."
"....in the morning to drive you crazy... Men samtidigt tyckte jag att det var härligt med hans fascination över mönstret som bildades när han råkade hälla kanel över sin fot vid ..."
"Sedan i höstas går jag till en magiker vid namn Tess på Paul Mitchell i Hammarby/Mårtensdal här i Stockholm. Första gången var det liksom "GÖÖÖR NÅÅÅÅTT". Galet trött på mitt slitna hår som alltid var uppsatt i tofs då det inte gick att göra någonting ..."