Beskrivning:
Mitt namn är Amanda, går under bloggnamnet Manduhw. Jag är lite halvrandom och visar oftast min sjuka humor i bloggen. Jag har båda fötterna på jorden och kör mitt eget race. Awesome!
I min blogg får ni läsa om allt från de ytliga (smink, kläder och hår) till de mer djupa som killar, känslor och tankar. Jag har nog ganska twistad humor och kör mitt eget race där jag gör massor av random saker. Häng med i en blogg som vet hur man har roligt! ;) URL:
http://manduhw.blogg.se/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
september, 2010 Ort:
Täby Proffs/privat:
Proffs
"Har ni hört talas om att man kan beställa hem en matkasse med mat för hela veckan, så man slipper handla och bestämma vad man ska äta? Typ som Linas matkasse , fast hemma har vi just börjat med Tastelines matkasse. Igår så blev det örtstekt spättafilé ..."
"God eftermiddag bloggen ;) Rena bastun vart man än går idag ju, lökade som fan efter idrotten (Utelektion, intervallträning. Kul!?!) och när man kommer hem och längtar efter kylan så är det självklart varmare inomhus. Inte najs... Jag har i alla fall ..."