Beskrivning:
Vi är tre tjejer vid namnen Tess, Maja och Olivia. Vi har tre ponnyer som heter Xanti, Rinaldo & Tamlin II. Xanti är ett gotlandsruss och en B-ponny, Tamlin II är en blandras, C-ponny. Tillsist Rinaldo som är en maxad C-ponny pinto! Både Xanti & Tamlin tävlar, båda har tävlat upp till lokal LB, fast högre med sina fd. ägare. Rinaldo däremot är bara 4år och har ännu inte tagit sig ut på tävlingsbanorna, men han utvecklas! följ oss & våra ponnyer med både framsteg och baksteg, på WWW.PONYSTARS.BLOGG.SE ♥ Ålder:
28 Ort:
Tenhult
Vi är tre tjejer vid namnen Tess, Maja och Olivia. Vi har tre ponnyer som heter Xanti, Rinaldo & Tamlin II. Xanti är ett gotlandsruss och en B-ponny, Tamlin II är en blandras, C-ponny. Tillsist Rinaldo som är en maxad C-ponny pinto! Både Xanti & Tamlin tävlar, båda har tävlat upp till lokal LB, fast högre med sina fd. ägare. Rinaldo däremot är bara 4år och har ännu inte tagit sig ut på tävlingsbanorna, men han utvecklas! följ oss & våra ponnyer med både framsteg och baksteg, på WWW.PONYSTARS.BLOGG.SE ♥ URL:
http://www.ponystars.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
april, 2010 Ort:
Tenhult Proffs/privat:
Privat
"... hejhej nu så har i kommit in, vi va ute och åkte madrass i typ 1 timme. ridningen gick bra idag! förutom att dom fick snöstyltor hela tiden, imorn ska vi nog åka till ridhuset å rida. Då kanske vi ska hoppa eller bommar! Isåfall så kommer bilder ..."