Beskrivning:
En västernorrlänning som har hamnat i norraste norr. Står med bägge fötterna på jorden, men rör dom gärna, speciellt i riktning mot naturen.
Kommentarer och synpunkter på aktuella händelser blandat med saker som sker i min närhet, allt i en salig blandning. URL:
http://blogg.klixklax.se/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2004 Ort:
Juoksengi Proffs/privat:
Privat
"Hoppsan hoppsan, killen har vaknat till liv igen. Ja inte för att jag inte har levat, det har jag i allra högsta grad gjort, men mina inlägg på bloggen har varit frånvarande. Men samtidigt som Kung Bore börjar svepa in över oss här i norr, så sveper ..."
"Ja det är märkligt vad snabbt saker kan hända. Precis som i triss-reklamen “plötsligt händer det”. Fast i mitt fall var det inte på ett positivt sätt. För två veckor sedan så råkade jag ut för en trafikolycka. Kom körande på en raksträcka då bilen ..."
"Satt och såg på hockeymatchen ikväll mellan Skellefteå och Linköping, där Skellefteå drog det längsta stråt. Imponerande och en liten skräll. Jag får trösta mig med deras framgångar när mitt Modo är utslagna. Posted by ..."