Beskrivning:
Jag heter nellie och bor i Kalmar.
Jag är 16 år och går första året på gymnasiet i Kalmar. Jag läser samhälle internationell och det innebär att man läser många lektioner på engelska och lär sig om internationella relationer.
På fritiden älskar jag att umgås med mina vänner, Jag älskar shopping och Skor, Jag älskar skor, Converse är ett populärt märke. Jag har inte överdrivet mycket skor men jag älskar att bara titta på och surfa runt och hitta annorlunda skor som inte finns i vanliga butiker.
För övrigt så älskar jga också att vara ute i naturen. Jag har en hund som heter Zigge som jag brukar leka och vara ute med väldigt mycket. Jag har också 2 syskon Jonna och Vilma, båda är yngre än mig.
Det var lite av min vardag, lite av mitt liv.
Bloggen handlar om mitt liv min vardag och mina största intressen. Mest lifestyle. Jag skriver mycket om mitt liv och mina resor. Även mycket om skoroch kläder men mest skor. URL:
http://nellieelindeen.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
oktober, 2008 Ort:
Berga Proffs/privat:
Privat
"Alltså. Den här sommaren har jag verkligen varit busy busy HELA tiden. Mexico, jobb och jobb och lite mer jobb -.- och massor av utgångar med mina fina. Ingen tid för bloggen alls någonstans. Pallar inte berätta om sommaren så tänkte blicka framt och ..."
"... yoo. Hyper tjej här. Värst vad mycket som hänt senast jag skrev. En lite rosa plastbit kom in i mitt liv KÖÖÖRKORTET. Exakt. ÄLSKAR DET. Så sjukt grymt är det. Har haft fina kvällar med mina fina vänner och levt livet. Det är rätt gutt. 18 FUCKING DAGAR ..."
"OKej, jag laddade ner blogg.se appen vilket självklart ledde till jag var tvungen att skriva lite här då, hiho. Det är långhelg, solen skiner, jag har fina vänner och livet äger helt enkelt. - peace out ..."