Lite av en dagbok. Går egenom tonåren så livet bjuder på i princip allt möjligt just nu. Motgångar och framgångar. Skriver om det mesta från min vardag. URL:
http://alexandrakarolina.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
augusti, 2009 Proffs/privat:
Privat
"Fan ta blogg.se alltså! Har råkat återställa ALLTING inom designen som ni kanske ser just när jag höll på med en header! Så typiskt!!! Åh skit, så DÄRFÖR byter jag till nattstad! Ser att julias och amandas - och kanske nån mer? - deras bloggar har så ..."
"Ååååh fyfan vad najsssss assoooo! Life is good! I nya TVn ingår ALLA kanaler!!! Så alltså har jag Disney Channel som är bästa kanalen någonsin! Men tyvärr bara i 2 veckor.. Ååh livet suger ..."