Här samlar jag mina tankar om mitt liv.Min vardag som ensamståeende mamma till tre underbara flickor. En vardag som arbetslös kämpande i motvind URL:
http://flickmamman.blogspot.com Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
september, 2008 Ort:
Åhus Proffs/privat:
Privat
"Underbar söndag med åska o fint sommarregn! Det doftar underbart ute! Har spenderat dagen med att tvätta o mysa med mina pojkar. Flickorna e hos din pappa, så hemmet känns så tomt å tyst.... Strax börjar älskling jobba så då e det bara jag å lille Colin ..."
"Helgen närmar sig! Äntligen!! Idag har My varit hemma. Studiedag i skolan. Härligt! Det innbar ju lite välbehövd sovmorgon! me like a lot! har bara varit hemma dock..... har varit skitväder!! SNÖAT!!! Fan! Det skulle ju bli vår??? Så vi har varit ..."