"Jag skriver inte så mycket här, inget roligt iaf.. x) Så om några dagar stänger jag ner bloggen helt. Dålig på att uppdatera och jag känner att jag bara inte orkar ..."
"Det är så att jag var in till Uppsala igår, mötte upp min syster Emelie där och hon hjälpte mig gå runt i butikerna och leta upp en jacka :D<3 jag hittade en, som jag kollat på tidigare men struntade i den för priset :S men så provade jag den igår och ..."
"Jaa.. jag sa att jag skulle öva på att teckna lite mer på ansikten/porträtt x) Men så blev inte fallet, utan Per sa att jag kunde rita en bil ;P och det skulle bli en sådan han vill ha, en Chevrolet Impala- 65. Får se hur den blir ;) Har aldrig ritat ..."