Beskrivning:
Hej! Jag heter Sara, men det har du nog redan listat ut. Jag är 19 år och bor med min älskade sambo Charles i närheten av Sala.
Jag har en förkärlek för foto och tycker om att promenera i skogen. Dessutom brinner jag för frågor rörande mänskliga rättigheter.
Jag måste nog säga att sommaren är bäst och magnum mandel är den godaste glassen även fast twister nästan delar första platsen med den.
PUSS!
Jag bloggar väl främst om vardagsbetraktelser. I och med mitt intresse för foto bjuds det även på det och så tankar förstås. URL:
http://sawiz.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
februari, 2010 Ort:
Heby Proffs/privat:
Privat
"Samtidigt som vi kanske har tur att vi är människor (se inlägget nedan), skäms jag så mycket över att tillhöra det här släktet också. Jag och Charles kollade på The Cove härom kvällen. Fy så hemskt det var. Jag fällde tårar och blev förbannad för jag ..."
"Jag kollar ut genom fönstret. Ser hästarna springa i hagen en bit bort. Det ser så fritt ut. Så härligt. Men så ser man stängslet och förstår att de inte kan rusa på hur som helst, de måste vända i slutet av hagen för att sedan springa tillbaka igen. Nu ..."