Bloggportalen.se - Svensk bloggportal - Din guide till den svenska bloggvärlden
Registrera din blogg!
 
  • START
  • OM
  • SÖK
  • GEOGRAFISKT
  • PRESENTERA BLOGG
  • Loggain LOGIN
  • Pinga bloggportalen.se PINGA

I huvudet på Sara

Publiceras av

Sara W

Visa original
Beskrivning: Hej! Jag heter Sara, men det har du nog redan listat ut. Jag är 19 år och bor med min älskade sambo Charles i närheten av Sala. Jag har en förkärlek för foto och tycker om att promenera i skogen. Dessutom brinner jag för frågor rörande mänskliga rättigheter. Jag måste nog säga att sommaren är bäst och magnum mandel är den godaste glassen även fast twister nästan delar första platsen med den. PUSS!

Ort: Heby

[Välj som favorit!]

I huvudet på Sara

Visa original

Sars lilla bubbla

Jag bloggar väl främst om vardagsbetraktelser. I och med mitt intresse för foto bjuds det även på det och så tankar förstås.
URL: http://sawiz.blogg.se
Atom/RSS: Atom/RSS
Bloggen startade: februari, 2010
Ort: Heby
Proffs/privat: Privat
Kategori(er):
Foto och konst > Allmänt och övrigt
Vardagsbetraktelser > Ålder 18-20

[Anmäl presentationen som olämplig]

Nypublicerade inlägg från denna blogg

Hejdå blogg.se

URL: http://sawiz.blogg.se/2011/march/hejda-bloggse.html
BLOGG: I huvudet på Sara - avSara W
PUBLICERAT: 2011-03-10 17:36
"Det är kul med förändring och nu är det dags att pröva blogspot istället, kika in där om du har lust."

Men jag skäms också

URL: http://sawiz.blogg.se/2011/march/aktivism.html
BLOGG: I huvudet på Sara - avSara W
PUBLICERAT: 2011-03-09 11:22
"Samtidigt som vi kanske har tur att vi är människor (se inlägget nedan), skäms jag så mycket över att tillhöra det här släktet också. Jag och Charles kollade på The Cove härom kvällen. Fy så hemskt det var. Jag fällde tårar och blev förbannad för jag ..."

Kanske har vi tur ändå som är människor

URL: http://sawiz.blogg.se/2011/march/kanske-har-vi-tur-anda.html
BLOGG: I huvudet på Sara - avSara W
PUBLICERAT: 2011-03-08 18:12
"Jag kollar ut genom fönstret. Ser hästarna springa i hagen en bit bort. Det ser så fritt ut. Så härligt. Men så ser man stängslet och förstår att de inte kan rusa på hur som helst, de måste vända i slutet av hagen för att sedan springa tillbaka igen. Nu ..."


© BLOGGPORTALEN.SE 2026   Om cookies
Powered by Cure Media - Influencer Marketing
 
Sponsored by Bentara - Förlovningsringar