Beskrivning:
Jag är en smått underlig tonårstjej som hellre tittar på Star Trek än är ute och festar och hellre hinner med ett Harry Potter-kapitel än en sminkning på morgonen. Jag är lätt att gilla för jag är ju så grymt ball!
Mitt liv domineras av Star Trek och annat sci-fi-relaterat, böcker, musik och bilar, och det är i största allmänhet såna saker jag bloggar om. Jag slänger även in händelser och citat från mitt egna liv då och då, och är inte dålig på att skriva ner min åsikt om jag känner att det behövs. URL:
http://atasteofarmageddon.blogspot.com Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2011 Proffs/privat:
Privat
"Welcome, one and all, to the Taste of Armageddon blog. Here we'll post about the show, our lives, and generally odd things. This will also be used to post reviews of games, film, television, music, other podcasts, radio shows, etc."
"På riktigt? På riktigt? När var senaste gången Jeremy Clarkson sa någonting på allvar? Alla deras tester och omdömen är helt baserade på deras egna åsikter och det är ingenting att stämma dem för, skärp er för helvete. (Gillar att Aftonbladet tog deras ..."