"Jag orkade inte vänta ut regnet så jag tog på mig regnstället och gav mig ut på en cykeltur under torsdagen. Regnet var ganska varmt så det var faktiskt rätt skönt att köra en liten runda. Nackdelen var väl att både jag och cykeln var redigt smutsiga ..."
"Klicka här för bildspel När jag var ute på min promenad så hamnade jag på militärområdet och där såg jag på ett ställe spår för motocross. Det intressanta med dessa spår var att dom såg ut att fungera för mountainbike med. Det var rena spår utan rötter ..."