Beskrivning:
Jag är en tjej på snart 30 år. Jag bloggar om livet som förälder till ett barn med en allvarlig sjukdom, Spielmeyer-Vogt, hur det påverkar oss som familj, svårigheter vi stöter på och kampen med myndigheter och annat för att hon ska få leva ett så normalt liv som möjligt de år hon lever. Ålder:
44
Min blogg handlar om vår familj, mest vår äldsta dotter och hennes sjukdom. Vi lever varje dag med vetskapen om att vi kommer att överleva henne. Jag skriver om vår vardag och kampen för att hon ska få leva sitt liv så normalt som möjligt. URL:
http://www.andmatsam.wordpress.com Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
oktober, 2010 Proffs/privat:
Privat
"Jag är i en förändringsfas och det är spännande på många sätt. Med hjälp av goaste Anneli har jag fått en hemsida. Den är mycket mysigare än bloggen och jag kommer att fortsätta där istället. Än så länge är hemsidan under uppbyggnad, men väldigt trevlig ..."
"Mina fina, underbara prinsessor! Nu är det sommarlov! Matildas första, riktiga sommarlov. Förskoleklassen sjöng så fint i kyrkan. Dom var jätteduktiga allihop. Och Samandas klass också, så klart! Samanda sjöng solo. ”När mamma var liten” hade hon valt."
"Man ska inte skriva mitt i nätterna, via mobilen, efter man lagt sig. Blir så tråkiga inlägg då. Samanda är pigg på morgonen och vill till skolan, hon är glad när hon får åka dit. Denna vecka var det studiedagar måndag o tisdag, så det blir en kort ..."