"Lite förvånad inser jag att det är DN som står för årets kanske bästa krönika. Niclas Wahllöf ger en träffsäker karaktäristik av vår tid och oss svenskar. Och han träffar helt rätt. Här har vi också en del av förklaringen till att det går sämre för ..."
"Jag tror ändå att Victor Muller var något viktigt på spåren där i Skavlan när han beskrev hur han upplevde hur svenska journalister skildrat turerna i SAAB. Han tyckte att det inte fanns någon solidaritet med SAAB, att det kändes som att journalisterna ..."
"..går vettet ut. Malin Siwe pekar i en krönika i Expressen på ett problem, nämligen att många ungdomar inte läser böcker. Hon illustrerar detta med exempel från kändisvärlden där Erik Saade, Måns Zelmerlöv och diverse Idolvinnare aldrig läst en bok. Och ..."