"Jag skrev ju att jag hade kläckt idén på jobbet om att springa ett marathon runt Växjösjön….. För någon månad sen hade jag visst signat upp mig i ett lotteri där Köpenhamn marathon lottar ut vilka som får köpa startplatser till nästa år. Det är någon ny ..."
"Nu har jag landat i soffan, det har varit en intensiv jobbhelg och idag är jag ledig. Jag sov nästan 11 (!!) timmar inatt! Jag har varit så trött de senaste dagarna för jag ligger på 6h sömn/natt annars. Jag MÅSTE bli bättre på att lägga mig i tid. Jag ..."
"Jag vill bara kika in och önska er en fin nationaldag Själv ska jag jobba, vaknade vid halv 4 och funderade starkt på om jag skulle ut och springa men hade så ont i huvudet så jag försökte somna om. Vaknade 5 igen så då va det bara att stiga upp. Ha en ..."