Jag bloggar om allt möjligt kan vara musik, mina egna tankar, bilder, dagens outfit, hur jag mår osv! :) URL:
http://bexxxxakabecka.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2011 Proffs/privat:
Privat
"Ännu en gång nattstad sviker mig med inloggningen. Det är segt att logga in osv. Nej jag börjar tappa förtroendet för nattstad.se faktiskt. Men jag har ingen aning om jag ska köra på denna blogg eller nattstad.. Vad tycker ni läsare?"
"Som rubriken lyder, funderar på att börja använda denna blogg igen. Saknar blogg.se rätt mycke faktiskt & de känns lite mer som mig. Vet ju hur man ändrar design osv. Nattsad.se krånglar lite då & då vilket stör mig rätt mycke. Jag menar, de är ju rätt ..."