"... vi ger er: Eric Amarillos nya låt - FY FAN =) D en heter det alltså ! Vi här på redaktionen har varit lite borta på sistone, vi har potentiellt en ledig plats över till någon skribent som känner sig manad att hålla denna bloggen med 1400 läsare i snitt, ..."
"Haha , först så sitter man som ett frågetecken, sen så fattar man hur idiotiskt det faktiskt är. Ett gott skratt får man i alla fall. Och till alla er som tar illa upp av Hitler, JA HAN VAR EN EXTREMT DÅLIG MÄNNISKA, så nu var det ..."