"Nu har jag äntligen bestämt mig, jag avslutar mitt bloggande på Blogspot för att gå vidare till något bättre, snyggare och mer jag – Devote. Check it out ..."
"Ikväll gör jag mitt första pass på mitt nya jobb, i Falköpings kommun. Jag fick ju jobbet som timanställd i hemtjänsten där och ser verkligen fram emot det här, trots den hemska vägen dit. Jag laddar upp med rejäl “gubbarock” för att tagga mig själv."
"Jag sitter och drömmer mig bort i ett paradis av klänningar, än är det inte dags för mig att bli fru Fallgren men i december ska min farbror gifta sig och jag är bjuden på ett vinterbröllop. Jag fick idag reda på vad det är för klädsel som gäller, ..."