Jag skriver om mitt liv och min vardag. Vill dela med mig av hur det kan vara att leva med en kronisk sjukdom. Har sedan 1992 diagnosen MS. URL:
http://mystory-se.blogspot.com/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
oktober, 2011 Proffs/privat:
Privat
"Där förra veckan kom jag mig äntligen iväg till Sunderby sjukhus för att göra en bentäthetsmätning. Jag fick en remiss för att göra det redan i februari men nu först blev det av. Har försökt samordna så att jag skulle kunna få göra denna undersökning ..."
"När det gäller mitt brutna ben går det mycket långsamt framåt. Enligt min uppfattning går det allt för långsamt men det hjälper inte stort vad jag tycker. Det viktiga är trots allt att det går framåt. Sedan jag skrev mitt förra inlägg har jag varit på ..."
"Det var ganska tufft att börja jobba igen efter att ha varit sjukskriven drygt två månader men det var samtidigt roligt att börja om. Jag är glad att jag bestämde mig för att börja jobba en dag innan min sjukskrivning var över för jag var minst sagt ..."