Pernilla, Mia och Anna heter vi. Tillsammans är vi Årstakexen. Vi kommer skriva mest om vårt älskade Hammarby, men inte bara. URL:
http://arstakex.wordpress.com/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
oktober, 2011 Proffs/privat:
Privat
"Foto: Karim Manjra Jag lyfter glaset från bordet. Stirrar ner i det bottenlösa röda. Pressar nästippen så långt ner det går i glaset utan att nudda det blöta. Den fräna doften av billigt vin stänger mina ögon men öppnar mina sinnen. Vill drunkna i vinet ..."
"Precis när spelarna gick på semester och vi kanske trodde att det skulle bli lite lugnt på fotbollsfronten kom det synnerligen oväntade beskedet att Zlatan kliver in som delägare i Hammarby Fotboll. En halvtimmes snack om det, om 51%-regeln och om ..."
"Sådärja. Nu har vi gått loss i ytterligare en podd . Man kan likna innehållet med en bål. Ni vet sån där bål som var fett hett på 90-talet. Med apelsiner, äpplen, 7 olika sorters likörer, för många promille och ICA-saft för att spä ut. Vi snackar ..."