Beskrivning:
Jag bloggar om vad jag gör på dagarna..
Jag bloggar också om hästar, mitt älkslings djur är just hästar , därför blogtgar jag om dem .
Bloggen är som en ända stor värld för mig :)
desto fler som läser min blogg desto mer kommer jag att lägga mer tid på bloggen.
Man blir också så taggad av att blogga när det är så snälla människor som läser min blogg , och skickar också mail :)
Så läs du min blogg också!
Jag bloggar som sagt om hästar och min vardag...
Bloggar för att kunna skriva av mig , och desto fler som kollar desto mer tid lägger jag ner på boggen :)! URL:
http://createdbymantha.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
oktober, 2011 Ort:
Västra Frölunda Proffs/privat:
Privat
"Nu ska jag käka frulle, pannkakor, :) Det blåser ju väldigt mkt idag så blir nog INTE att paddla kanot, TyPiSkT! får se vad vi hittar på idag ist då då... Vi ska iaf ner till helsingborg så då får vi la hitta på ngt där? Eller vad säger ni ;p Nu SkA jAg ..."
"...e seriöst inte det bäst nu asså!hela min statistik har försvunnit, och alla mina inlägg & komentarer, vet ej om man ser det hos er och så, men på min inloggnings sida gör man det iaf!Hoppas verkligen inte att allt i principt har försvunit :(Hoppas ..."
"NI HITTAR MIN NYA BLOGG HÄÄÄÄÄRR DÅ DEN HANDLAR OM MIG OCH MITT HÄSTLIV ;D LEDSEN MEN KOMMER ALDRIG MER ATT BLOGGA PÅ DENNA FÖR TILLFÄLLET ;( MEN JAG HAR JU DEN ANDRA SOM NI HITTAR DÄR UPPE ;) DEN HETER IAF CITYHORSE.BLOGG.SE FÖR DET ÄR VISSA SOM INTE ..."