Kåserier, tankar, reflektioner och annat från min veranda, blandat med mycket humor... Vardagsvariationer i all oändlighet... I dåtid och nutid... Ibland och ofta... Härifrån, därifrån och mittemellan... URL:
http://vildine.blogspot.com Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
april, 2007 Proffs/privat:
Proffs
"Vaknade i klockan halv åtta i morse och fick en sådan otrolig lust att cykla... Min dotter frågade vad det var för fel på mig. Ja inte vet jag. Jag känner bara så mycket mer inspiration numera! ;-) Jag "tankade" mig själv med vatten och fruktyoughurt ..."
"Ja då jobbar man i ett antal veckor så andra kan få ha semester. Det är skönt faktiskt. Det fyller på mitt lönekonto också och det känns alltid lika bra. Att bara kunna ta fram kortet och betala utan stt behöva räkna örena. Min "mys" är uppe i ..."
"Jag fick ett ryck och kom på att jag borde börja cykla igen. Jag dammade av min dotters 21-växlade hoj. Hon har inte använt den på flera år och den har stått nere i gamla stallet och dammat igen sedan dess. Det som var intressant var om luften över ..."