"Nu var det flera år sedan jag bloggade regelbundet, och mycket har hänt sedan dess. Tyvärr har jag haft alldeles för mycket att göra, för att kunna skriva regelbundet. Men jag ska göra ett nytt försök, för det är många som har uppskattat bloggen. Sist ..."
"I torsdags, den 30 januari, så köpte jag en häst till. Det händer inte alltför ofta, vi har ju redan så många men mina båda halvblod börjar ju bli ganska gamla (det är därför jag i ”vuxen ålder” börjat tävla ponny…) Och så fick jag tips om Kayenne via ..."
"Ja, även 2013 har ju passerat. De viktigaste händelserna under 2013 var: - Att jag klarade Ridlärarexamen på BYS med högsta betyg i nästan alla ämnen. - Att Alicia och jag startade ett par gånger i LA:3 bland stora hästar med en placering som resultat."