Beskrivning:
En skrattglad Halmstadbo som försöker se allt positivt. Skriver om min vardag, träning, shopping, filmtips, myskvällar.. tja, om lite allt möjligt med andra ord!
En skrattglad Halmstadbo som försöker se allt positivt. Skriver om min vardag, träning, shopping, filmtips, myskvällar.. tja, om lite allt möjligt med andra ord! URL:
http://linneaakarlsson.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
juli, 2011 Ort:
Halmstad Proffs/privat:
Privat
"Kikar in här på bloggen då och då och får se vilka fina kommentarer ni skickar till mig. Blir så rörd av att så många skrivit och frågat mig om jag inte kan börja blogga igen, det värmer. Då ska vi inte tala om att ni verkligen klickar er in här ..."
"Är helt slut denna torsdags eftermiddag. Lägenheten är städad nu inför helgen och påskpyntet är framme och likaså de fina påskblommorna. Sista dagen på praktiken innan lång ledigheten, skönt! Fick påskpresent utav dem på jobbet, tulpaner och ett ..."
"Var ett tag sen jag skrev här nu, men har ingen ork med bloggen men lite då och då kan jag kika in och skriva något. Igår hade vi inflyttningsfest här hemma i lägenheten. Var himla roligt att träffa vännerna igen. Blev dock en lugn kväll men var inte i ..."