Denna blogg drivs utav en 16 årig tjej som går andra terminen på gymnasiet. Som ni nog redan fattat heter jag Melinda. Jag bor i Åtvidaberg men i samband med att jag börja gymnasiet flyttade jag till Gamleby, där jag bor på internatskolan Gamlebygymnasiet. Där går jag inriktingen Djurvård, världens bästa inriktning!
Hemma i Åtvidaberg har jag en rad olika djur, så som hästar, katter, hamstrar, kanin och hund. Ett liv utan djur är inte ett liv.
Jag är iallfall en glad och positiv tjej som lever för djuren och alla underbara människor runt mig. URL:
http://lifeofmelinda.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
mars, 2012 Ort:
Åtvidaberg Proffs/privat:
Privat
"Skriver ingen direkt presentation om dem, bjuder istället på bilder ;) Torsten, guldhamster på 1 år Ariel, cockerspaniel/tibitansk terrier på 9 år Ernst, bondkatt på 2 år Zigge, bondkatt på 7 år + en guldhamster och en ..."
"Poetin är den nyaste av mina hästar, jag köpte honom 8/6-12 av min praktikplats i Skåne, Adseke Ridcenter. Han är världens underbaraste vallack född 2002, han är importerad från Holland till Danmark och sedan Danmark till Sverige. Han är en Holländsk ..."
"Den lilla fula ankungen som kom till oss för 3 år och 2 dagar sen. Hon är ett arab sto född 1997. När vi kolla på hennes annonsbild tyckte vi hon såg ut som ett mumintroll. Hon långhårig, långman och kantig kropp. Hon var inte så vacker. Vi hade henne ..."