Beskrivning:
I vanliga fall får vi betalt för att skriva och tycka om saker. Men eftersom vi får lön, kan vi inte härja fritt. Vi kan inte såga så hårt som vi vill, inte avslöja vad som helst, och berätta vad vi egentligen tycker om chefer, "vänner" och kollegor. Detta är vårt andningshål.
Livet är fullt av obegripliga händelser. I vanliga fall stirrar vi bara på varandra och utbrister Varför?. Nu delar vi vår ständiga frustration med er istället. URL:
http://www.folkvett.se/tidningenvarfor/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2007 Proffs/privat:
Privat
"Först reagerade jag reflexmässigt – Dick Sundevall yrar igen. Men så läser jag Erik Hörstadius ”Något är ruttet i TV4:s rike” på Newsmill idag, och inser att det är ju sant! Vi journalister har kramat grovt kriminella sedan urminnes tider. Handlar det ..."
"Om det var någon som fortfarande trodde att vi var normala: TV-vd misstänkt för mord TV4-man anhållen för helikopterrånet Medie-vdn åtalas för sexbrott Välkommen till Gökboet! Eller förlåt, jag menar ..."
"Kvack kvack kvack kvack. Det kvackas mycket just nu och TV3 skålar med Aftonpressen. Snacka om årets, nej århundradets casting! Jag menar, Farmen-Qristina och Robinson-Robban var ju Präktiga Paret i jämförelse med Disneys senaste skapelse. Själv blir ..."