Beskrivning:
Blogg om en 08 som tagit kappsäcken och slagit sig ner i västerbottens inland.
Om livet som småbarns mamma , sambo hund ägare, stora som små betraktelser.
Små och stora funderingar och betraktelser från en utflyttad 08 som valt ett liv i västerbotten i stället.
Berättelser och funderingar från en småbarnsmamma,sambo,hundägare och livsnjutare URL:
http://livetinorr.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
maj, 2006 Ort:
Svanabyn Proffs/privat:
Privat
"Nu så fick jag göra helg efter 7 jobbdagar. Deppigt när mannen i mitt liv far på jobb i två veckor igen. Två veckor hemma känns kortare:( i morgon blir det massage och så blir det till att räkna matte . Prov på ingång inom ett par veckor. Och eftersom ..."
"H laddar för Bob tävlingPå väg upp mot starten. Och sen fick mamman hålla nerverna i styr när starten gick för hej vad det gick undan! Innan hade vi hunnit med godis regn också ..."
"Nytt år och så här halvvägs in i den första månaden så är det kallt -17 grader och det ska väl bli lite kallare . När resterande delaen av vintern så här långt varit väldigt mild och innehållit väldigt lite snö så längar jag efter våren! Sätter upp nya ..."