här får du läsa om mitt liv som en blivande 18-åring! mode, ridning, hästar, kompisar, tankar, träning, hälsa o lite deepshit..haha :) URL:
http://snartartoon.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
april, 2012 Ort:
Täby Proffs/privat:
Proffs
"Förlåt för att jag inte bloggat på 1 vecka!! Känner mig jättedum!! Iaf, har haft sååå mkt att göra!!!Men ska verkligen försöka komma igång med bloggandet igen! Vad har hänt sen sist?Vädret har blivit Underbart!! Är fasiken brun!! Wohoo!! Fick en fråga ..."