"Det här blir mitt första inlägg sen den 24 juni förra året... hjälp vad tiden har gått fort! Att bloggen lades på is var nog egentligen ingenting jag hade planerat, det mest bara blev så. Mitt intresse för sömnad går i perioder och nu har jag varit inne ..."
"Jag hoppas att ni alla har haft en underbart midsommarhelg! Själv har jag haft det ganska lugnt och skönt. Helgen inleddes med en klassisk dejt med hjärtat i torsdags, middag på Caliente följt av en bio. Självaste midsommarafton spenderade vi hemma hos ..."