Beskrivning:
Små förvirrad för tillfället annars stark och organiserad. Har många mål att sträva mot men vet inte riktigt hur jag ska nå dit.
Just nu lite nere pga sjukskrivning men har siktet mot nytt jobb, mycket klättring, många timmar på cykel, bli vän med vatten....
Jobba mindre och mer äventyr är vad jag strävar efter att ha stirrat stressen i vitögat
Vardagsfunderingar och ventilering men hoppas att min inspiration kan bli andras. Tillsammans kan vi ta lärdom av varandra och nå nya höjder URL:
http://verticalliving2012.blogspot.se/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
juni, 2012 Ort:
Göteborg Proffs/privat:
Privat
"Ordet 'reflektion' har följt med mig regelbundet det senaste året. Det har utvecklats under denna tid från något ganska hafsigt som jag var tvungen att göra i en mycket liten grupp där en deltagare spred dålig energi, till någonting jag ser fram emot ..."
"Det var långt ifrån självklart att det blev start i år då kära M inte visste om han skulle få ledigt, kunna vara barnfri, frisk etc. Men allt gick i lås och det blev ungefär som jag tänkt mig: Tufft som f*n! Var lite rädd att vi skulle ryka ihop då han ..."
"Det märks att jag haft en jäkligt bra sommar! Jag skriver bättre när jag mår skit o eftersom jag inte skrivit på ett tag så har jag hör o häpna mått bra! Jag tröttnade på att vara ett 'offer' o låta mig behandlas som en nolla av arbetsförmedlingen."