Hey.
Jag heter Alba och skriver om en blogg som handlar om en tjejs liv,mode.
och det är lilla jag x3
Checka in vetja ;D
har haft bloggen i ett år nu!
visste inte att jag skulle ha en blogg i ett år. URL:
http://albiisch.devote.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
oktober, 2012 Ort:
Vimmerby Proffs/privat:
Privat