Bloggen handlar om mitt liv som reumatiker och mina två egna hästar Lilleman & Mysan! URL:
http://SandraApell.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
juni, 2012 Ort:
Lidköping Proffs/privat:
Privat
"Hej, det var ett tag sen! Ska nu försöka ta tag i bloggandet nu när jag har en dator som fungerar. Tänkte blogga i veckan, men det kom andra saker imellan. Just nu sitter jag på tåget och är påväg hem till Lidköping, men innan det blir det ett byta i ..."
"Hej, det var ett tag sen! Som sakt, jag kom hem till Lidköping i fredags och sedan dess har jag knappt haft blogglust tyvärr. Men nu så ska jag ta tag i det ;)I söndags och igår har jag ridit båda hästarna. Jag kan säga att de är sååå himla fina nu! Åh, ..."