Beskrivning:
Gift, 2 vuxna barn. Lycklig ägare av 3 underbara kissemissar, dvs 2 birmapojkar, Chinook & Cherokee och lilla Busan som är bondkatt/skogis.
Värnar om mina medmänniskor samt djur & natur.
"Just nu känns det instängt och det är kyligt, mulet och kallt. Vårvärmen infann sig men hejdade plötsligt sin framfart och gav vika för iskalla vindar, regn och enstaka snöflingor. Jag önskar så att värmen återvänder, lirkar upp kylans iskalla lås för ..."
"Det är en fråga som jag ställer mig. Och nu frågar jag er andra bloggare samma sak. Är det rent moraliskt sett OK att använda sig av ett bloggnamn/bloggadress eller en bloggs användarnamn som någon annan har haft sedan långt tillbaka i tiden? Vore det ..."