"Är på den helt klart bästa hårsalongen i Stockholm tycker jag, Corinne & Friends i Sturegallerian. Så trevlig och duktig personal, blir alltid nöjd faktiskt! Nu är det fredag, tjohoo! Förutom det obligatoriska helgplugget ska vi äta ute imorgon och ha ..."
"Inte min birthday men mitt hjärta har fyllt 30, eftersom mina helger är reserverade till plugg så överraskade jag med en god middag mitt i veckan. Jag bjöd på chèvre chaud på en bädd av ruccola och spenat garnerat med balsamicocreme till förrätt, moules ..."
"Idag fick jag en riktigt bra start på dagen! Sovmorgon, PW och god frukost. Åt dinkelgröt med soyamjölk, färska jordgubbar och strösslade över kokosflingor – det blev en favvo!! Nu SKA jag göra klart en rapport på ..."