"Hej på er! Alla vi längtar efter att starta upp bloggen igen och det ska vi göra alldeles snart, vi ska bara fixa en fin design med fina bilder innan vi kör igång igen. Det är ju så att vi har börjat rida olika hästar, Emilia och Eveline har faktiskt ..."
"Hej vänner! Herregud vad det var länge sedan nu.. Det bokstavligen KLIAR i mina fingrar att få skriva och blogga igen, inga tråkiga inlägg utan bara bomba er med massa smått och gått och verkligen lägga ned fokus och tid på bloggen. Men först, ska jag ..."