Värmlands största blogg!
Jag är 37år, tränar karate lite från & till, gillar hårdrock när jag tränar på gymmet, annars rap/hiphop. Har en förkärlek till produktivitet och nördar gärna ner mig i Notion, Tycker youtube är kul men har noll kunskaper. Jobbar som säljare och har gjort det i drygt 15år. Tvåbarnsfar till en kille (14år) flicka (10år), gift med en underbar kvinna, vi har hållt ihop i 18år. URL:
https://aldenfalks.blogspot.com/ Bloggen startade:
juni, 2024 Proffs/privat:
Privat
"Idag blev det VAB här hemma med dottern, varit illamående och haft ont i öronen stackarn. Vi har ätit glass och lekt lite försiktigt i hennes rum. Hon somnade strax innan mamma kom hem från jobbet. Sonen cyklade till frititds imorse, de är ju påsklov nu ..."
"- Hoppa inte över frukosten , då blir man alldeles för hungrig tidigt runt 10 tiden o smäller i sig en lunch. Sen äter man inte runt 12 tiden utan middag hemma runt 18 tiden då jävlar blir det två tallrikar med mat! Overload! - Drick inte 6-8 st ..."
"INVÄGNINGSDAX! 106,3 kg väger jag nu , det är fan inte sant.. Nu har jag fått nog, jag som var så nöjd över att vara nere på 93,2kg och så slutade ja träna och började äta precis som tidigare. Nu är det slut med det. NOG OM DET! skrid till verket nu ..."