Här skrivs det om allt möjligt. Fotografier läggs upp, jag klagar, hyllar och tänker. URL:
http://eksphoto.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
oktober, 2011 Ort:
Norrköping Proffs/privat:
Privat
"Det är ett litet tag sedan jag laddade upp några bilder här. Det beror helt enkelt på att jag inte haft tid eller lust. Det har hänt lite sedan sist; jag har flyttat till min första, egna lägenhet (om en bortser från studentrummet för tre år sedan). Nu ..."
"I veckan fyllde jag år. 23 år för att vara exakt. Det firades tillsammans med mamma i London. Jag fick bestämma vad som skulle hända under dagen. Jag valde en rundtur och lunch på naturhistoriska museet på dagen och att se musikalen Phantom of the opera ..."
"Jag gjorde blomkålsbollarna i dag igen. De blev mycket godare än sist och dessuom serverade jag med rökig tomatsås och friterade lökringar. Helt klart supergott. - Läs hela inlägget ..."