Det skrivs om mig, kanske lite om min pojkvän (oftast bara när han är underbar eller irriterande) och förmodligen ett åh annat om vår katt. Kika in åh se efter! URL:
http://superfluffet.blogspot.com Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
september, 2012 Ort:
Via Proffs/privat:
Privat
"I fredags var vi först till mormor och morfar på vallen. De har nämligen varit gifta i 40 år. Det är inte illa pinkat! Massa gofika, kakor, tårta åh kaffe, som det ska va med mormor åh morfar. På kvällen grillade vi hos pappa med hans tjej och brorsan."
"Sitter i farstun åh har precis ätit frukost. Man mår ju inte alls nå bra här ute, solen skiner, syrenerna doftar gudomligt åh kaffet är snart klart. Trodde väl aldrig att jag skulle flytta till Norrbo, men jag ångrar inte en sekund! Ska uppdatera lite ..."
"Sen sist har det hänt lite. Vi har flyttat till min morfars gård i Norrbo. Det är så skönt att bo i ett riktigt hus med loge, trädgård åh växthus!! (Det där sista är nog det bästa) Just nu håller vi på att se vad trädgården har att erbjuda, riktigt ..."