"2013 förändrades livet ganska så drastiskt. Efter att ha bott i Norge i nästan två år så flyttade vi tillbaka till Sverige. Jag hade redan lyckats få fast jobb, på Orust, men det var med väldigt blandade känslor (åtminstone för mig) som vi flyttade ..."
"Det verkar inte vara någon ände på snöandet.Rätt som det var igår så blev det en liten gnutta blå himmel och solen visade sig .... i några stackars futtiga minutrar. Snön, eller vintern över huvud taget var lite sen och kom egentligen pang bom! Så här ..."
"När man försöker gång på gång att göra inlägg och det bara strular så blir man ju till slut lite trött på eländet. Bilder som försvinner och flyttar sig hit och dit utan att jag vill.Nä något sådant har jag inget tålamod till övers för.SÅ därför gör jag ..."