Beskrivning:
En tjej på 22 år. Diagnostiserad med IPS (instabil personlighetsstörning). Såkallad borderline. Även en Bipolär typ 2 diagnos.
Jag bloggar om mitt liv. Min vardag. I min ångest. I mina känslor. Passar det inte dig? Då behöver du inte läsa heller.
Jag skriver brutalt. Ärligt. Jag håller inte tillbaka på någonting.
Om mitt destruktiva liv, men även de lyckliga stunderna.
Då jag har mina diagnoser, och kommer skriva så pass öppet om mina problem, känslor, tankar och vad som händer i mitt liv i vardagen. URL:
http://bipoaddict.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2012 Ort:
Backa Proffs/privat:
Privat
"En känsla som infinner sig allt oftare nu. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller ta vägen. Vilse, ensam och trasig.När ska det få bli bra? När ska jag återfå kontrollen över mitt liv, som varit såhär så länge jag kan minnas. Orkar inte ..."
"... jaha, så var allt ute på bordet då. det kom fram till en av mina bästa vänner att jag gjort knarkaffärer med hennes bror. varför gör man så mot en av sina bästa vänner. kanske du undrar..ja, det undrar fan jag också. Kanske för att han är den enda ..."
"Utdrag ur privat dagbok; Går och väntar på nästa smäll hela tiden. Och den kan komma precis när som helst, vilket jag erfarat det senaste året. Självmord. Tankar och planer. Det finns i mitt huvud hela tiden. Knyt en strumpa kring halsen så är du kvitt ..."