Hej!
Jag är en Vilhelminatjej i mina bästa år. Familjen består av maken och tre vuxna barn. 2 pojkar och en tjej och förstås mina två älsklingar, bondkatterna Moses och Molly
Jag är intresserad av det mesta och på senare tid har politiken kommit in i mitt liv mer och mer. Därför skriver jag en hel del om politik ,men jag skriver även om andra saker. Smått och gott som ploppar upp i huvet. Det kan vara vad som helst.
Välkommen hit och följ mina tankar
Hej på en stund
URL:
http://http://blogg.vk.se/Ruggugglan Bloggen startade:
januari, 2008 Ort:
Vilhelmina Proffs/privat:
Privat