Jag har tänkte å skriva om mig å mina tankar (ovanligt eller hur? XD) URL:
http://vuxenvals.blogg.se/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
juni, 2007 Ort:
Hofors Proffs/privat:
Privat
"Va fan håller dom på med?!? Va tror dom att dom håller på med!?! Skolan alltså... Jag går på Industriskolan i Hofors, i en klass på 9 pers. De finns inte ens svetsbås så de räcker till oss. Men nästa termin ska dom ta in 15 nya elever utan att skaffa ..."