Välkommen till vår blogg!
Här skriver vi om våra tankar och vårt dagliga liv. Hoppas ni gillar det vi skriver! URL:
http://alexandralouise.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
december, 2012 Proffs/privat:
Privat
"Nu har jag precis blivit väckt, great! Sov hos en kompis inatt för att mina föräldrar var på kryssning. Idag ska vi ha SOprov, muntligt .. Har inte tränat så mycket, men det borde funka! Ha det bra / ..."
"Alla hjärtans dag börjar närma sig! Det är ju en dag på hela året så jag tycker man borde göra något extra om man är i ett förhållande eller inte! Man kan t.ex gå på bio, äta på en restaugrang, spela bowling eller bara ha en mysig och romantisk hemma ..."
"Förlåt för dålig uppdatering! Tänkte berätta dag för dag, Lördags: På kvällen träffade jag Louise och två andra tjejer som går på min skola, vi gick till ett fik och vi pratade om allt möjligt vilket var mysigt! Efter typ två timmar skildes vi åt och ..."